wrz 17

biznes

Jeżeli upadająca sieć posiadała ok. 20 placówek w centrach handlowych w Polsce, to z pewnością przestrzeń pozostawiona przez nią zostanie dość szybko wypełniona przez inne marki lokalne, które intensywnie się rozwijają lub zagraniczne, które będą wchodzić do Polski –  dyrektor generalny Polskiej Rady Centrów Handlowych. – Jak wynika z raportu PRCH, rynek centrów handlowych doskonale podąża za zmianami preferencji zakupowych Polaków, dlatego może się zdarzyć, iż lokale te będą przeznaczone do użytku dla najemców o innym profilu niż sprzedaż odzieży – dodaje.Trochę dziwne, że za jeden z powodów Cubus uznał zakupy online. Teraz nawet sklepy osiedlowe posiadają swoje strony w sieci. Managerzy dopiero się obudzili w XXI wieku?  Taki Cubus placil ludziom za prace…za wynajem lokalu….placil CIT….a pracownicy…PIT…..uzywal polskiego papieru toaletowego… mydelka…placil drozej za prad…itp. Z innych obserwacji. Norwegowie, Skandynawowie mają zapewne dużo pieniędzy i promocje są im nie potrzebne. Tymczasem historycznie np. Kaufland ma prawdziwe i inne promocje, oferty specjalne, świąteczne. Dobrze wspominam też odzieżowy Takko. W Kauflandzie były grejpfruty po 2 złote, ładne brokuły po 1.50 złotego. Np filtry z magnezem po 10 złotych, normalnie 20 złotych. 59% 30%. I też jakby skandynawska moda, czy wyprzedaż, monotonne odcienie szarego, itd. Co nie znaczy, że nie kupiłem ręcznika plażowego turkusowego i soczyście żółtego.  Ale 95% monotonne. Moze zrozumiec ze spadals przedaz w sklepach z pwoodu zakazu sprzedazy w niedziele. w Szwecji wlasnie w niedziele czy swieta jest sporo klientow, ktorzy czesto ´maja do pokonania 100-200 km do sklepu i tylko weekend w tym niedziela jest okazja do wybranai sie do centrum nadlowego. Do tego CUBUS prowadzi tez sprzedaz internetowa,.

jest bardzo tloczno w sklepach jak na Monciaku w Sopocie latem zaczynaja sie wyprzedaze i wymiana prezentow. Szwedzi uwielbiaja kupowac na wyprzedazach i nie lubia przeplacac. kazdy sklep ma swoja klientele i karty stalego klienta, ktory otrzymuje 20-40 % znizki na jakies towary. malo kto kupuje po stalych cenach, wszyscy korzystaja z wyprzedazy w Szwecji lub kart stalego klienta .
W Norwegii promocję posezonowe znanych marek np. Tommy H czy Benetton są nawet 70%..Płaszcz Hugo Boss za 1200kr..500pln..
Więc wszyscy lubią promocje a kolejki w czasie wyprzedaży sięgają kilkunastu metrów…także wpis nie trafiony
Wszystko takie tanie w Kauflandzie to i pracownikom nie będzie z czego płacić wysokich pensji. No to następni wkrótce się wyłożą. Ludzie czy wy nie rozumiecie, że skoro wszystko ma być bardzo tanie i w promocjach a pensje dla pracowników mają być coraz wyższe to skąd na to brać ? Wkrótce i u nas będzie Wenezuela. W większości sieciówek w Polsce nie ma dla mnie rozmiaru ( już tak mam że wzrost M a szerokość L lub XL ) a jakoś tak się składa że w tych samych sieciówkach poza Polską jakoś takie rozmiary istnieją, gdy się traktuje po dziadowsku jakiś rynek, to takie ma się efekty

jest bardzo tloczno w sklepach jak na Monciaku w Sopocie latem zaczynaja sie wyprzedaze i wymiana prezentow. Szwedzi uwielbiaja kupowac na wyprzedazach i nie lubia przeplacac. kazdy sklep ma swoja klientele i karty stalego klienta, ktory otrzymuje 20-40 % znizki na jakies towary. malo kto kupuje po stalych cenach, wszyscy korzystaja z wyprzedazy w Szwecji lub kart stalego klienta .

komentarzy:
Komentarze są wyłączone